Zestaw do budowy E-Bike - Power 1300 PRO - bez baterii

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Cena: 3 099,00 zł 3099.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Flash Bike
Kod produktu: power1300pro

Opis

Opis zestawu

Zestaw dla osób chcących pokonywać kilkudziesięcio kilometrowe dystanse ze wspomaganiem lub bardzo szybką jazdę z krótszym zasięgiem. Zestaw charakteryzuje silnik o mocy 1300W. Silnik zapleciony jest w wytrzymałą obręcz, przewidzianej do współpracy zarówno z hamulcami tarczowymi jak i V-Brake. Zestaw E-Bike Power 1300, przy akumulatorze naładowanym do pełna, jest bardzo szybkim zestawem pozwalającym na osiągnięcie prędkości 60km/h ze wspomaganiem pedałowania, nawet przy łącznej masie kierowcy i roweru wynoszącej 130kg. Silnik elektryczny w tym zestawie jest silnikiem bezszczotkowym i bezprzekładniowym co w niezaprzeczalny sposób wpływa na trwałość napędu. Zestaw E-Bike Power 1300, dedykowany jest dla osób, pragnących robić duże dzienne przebiegi, pragnących mieć mocny i nie zawodny napęd do swego roweru elektrycznego.

Prędkość maksymalna do 60km/h

Jaki powinien być rower elektryczny? Przede wszystkim niezawodny i bezpieczny. Budując rower elektryczny przy użyciu zestawu E-Bike Power 1300, możesz być pewien, że zawsze dojedziesz do celu!. Zestaw E-Bike Power 1300, jest to najszybszy zestaw w naszej ofercie. Moc silnika generowana przez sterownik, pozwala uzyskać ciągłą moc 1300W zarówno podczas sprintu na prostej jak i podjeździe pod wzniesienie. Natomiast, kiedy górka jest naprawdę duża, możesz się wspomóc odkręcając manetkę do końca i poczuć moc 1300W. Zestaw ten będzie najlepszym wyborem do roweru typu full (z pełnym zawieszeniem), lub do mocnego i szybkiego roweru hardtail.

Zestaw PRO - możesz więcej

Zestaw PRO dedykowany jest dla osób lubiących szybką jazdę, którym nie jest obca szybka jazda po skałach, korzeniach i lesie. W porównaniu do zestawu E-Bike Power 1300, wersja PRO została wzbogacona o następujące komponenty:

  • Obręcz Dartmoor Fortress v.2 - Bardzo mocna obręcz produkcji Polskiej o bardzo dobrej wadze przeznaczona fabrycznie do freeride'u i downhill'u. Wykonana ze stopu aluminium 6061, dwuścienna, kapslowana, posiada 3 komory. Bardzo sztywna i wytrzymała, o szerokości zewnętrznej 32,4mm. Do wyboru w 3 kolorach: czarny, biały, czerwony metalik. Obręcz jest zapleciona w bardzo mocne kute szprychy o zmniejszonej wadze. Obręcz dostępna w rozmiarach 24 i 26 cali, gwarantujących największe przyśpieszenie
  • Opona CST C-1388 o grubości 2.35 - Bardzo dobra opona kierunkowa, przeznaczona do trudnych warunków, znakomicie sprawuje się w terenie. Zapewnia przyczepność na mokrych nawierzchniach, głęboki bieżnik świetnie radzi sobie z błotem, skałami i mokrymi korzeniami. Szerokość 2,35" w połączeniu z agresywnym bieżnikiem zadowoli każdego poszukiwacza trakcji w trudnym, górskim terenie. Głęboki bieżnik uchroni koła przed przebiciami i dobijaniem opon do felgi, zapewni również dobre czyszczenie się z błota w trakcie trudnych warunków pogodowych.
  • Dętka Continental Freeride 26x2.3-2.7 - wyjątkowo mocna dętka przeznaczona do freeride'u. Jej zwiększona szerokość pozwala na pracę przy mniejszym ciśnieniu i naprężeniu ścianki bocznej, w porównaniu do standardowych dętek rowerowych.
  • Wolnobieg 11-28rz - wolnobieg przeznaczony do jazd z dużą prędkością. W połączeniu z przednią zębatką powyżej 40rz pozwala na swobodne wspomaganie pedałowania powyżej prędkości 50km/h, a największa zębatka na komfortowe podjazdy pod wzniesienia ze wspomaganiem.
  • Czujniki ciśnienia układu hamulcowego Magura - Czujniki wpinane w system hamulcy hydraulicznych opartych na oleju mineralnym. W zestawie z pinami i przejściówkami montażowymi do przewodów hamulcowych.

Prędkość maksymalna do 60km/h, zasięg nawet do 110km na jednym ładowaniu

Jaki powinien być rower elektryczny? Przede wszystkim niezawodny i bezpieczny. Budując rower elektryczny przy użyciu zestawu E-Bike Power 1300, możesz być pewien, że zawsze dojedziesz do celu!. Zestaw E-Bike Power 1300, jest to najszybszy zestaw w naszej ofercie. Moc silnika generowana przez sterownik, pozwala uzyskać ciągłą moc 1300W zarówno podczas sprintu na prostej jak i podjeździe pod wzniesienie. Natomiast, kiedy górka jest naprawdę duża, możesz się wspomóc odkręcając manetkę do końca i poczuć moc 1300W. Zestaw ten będzie najlepszym wyborem do roweru typu full (z pełnym zawieszeniem), lub do mocnego i szybkiego roweru hardtail.

Zgodność z przepisami ruchu drogowego.

Każdy nasz zestaw, wyposażony jest w 6 trybów jazdy. Domyślnie po włączeniu zestawu, e-bike uruchamia się w trybie nr 1. Tryb numer 1 wspomaga Twoje pedałowanie do prędkości <25km/h z mocą nie przekraczającą 250W. W tym trybie możesz w pełni legalnie poruszać się swoim e-bike, po ścieżkach rowerowych i drogach publicznych.

W przypadku kiedy chcesz zjechać z drogi publicznej, możesz wykorzystać tryby 2-5, które procentowo uwalniają moc wspomagania Twojego pedałowania aż do 1300W w trybie nr 5.

W każdej chwili możesz także zamontować i używać manetkę kciukową, która jest dołączona do zestawu by zwiększyć moc wspomagania pedałowania. Możesz także przełączyć się w tryb 0 - który to wyłącza wspomaganie pedałowania i zostawia nam do dyspozycji moc 1300W tylko w samej manetce.

Wybór stopnia wspomagania wybierasz za pomocą manipulatora przy ekranie LCD. Wybór stopnia wspomagania oraz określenie całkowitej moc do dyspozycji - zależy tylko od Ciebie.

Bezawaryjny silnik

Silnik elektryczny zestawie E-Bike Power 1300 jest silnikiem bezszczotkowym i bezprzekładniowym co w niezaprzeczalny sposób wpływa na trwałość napędu. Oś silnika współpracuje z wolnobiegiem co wyklucza problemy min. bicia osiowego. Zastosowana konstrukcja, eliminuje problemy jakie występują w przypadku silników przekładniowych z kasetą - tj. wycierające się zęby na bębenku. Silniki kasetowe mają bębenek zintegrowany z silnikiem, czyli cały mechanizm, na który nakłada się zębatki kasety jest niewymienny, a warto pamiętać, że podlega on zużyciu.

Silnik wyposażony jest w szeroką oś M14, która w porównaniu do konkurencyjnych produktów opartych na osi M12, znacznie zmniejsza możliwośc samoczynnego obrotu osi w widełkach, a co za tym idzie przypadkowe zerwanie przewodów czy urwanie kabli fazowych. Silnik wyposażony jest w 2 blokady osi mocowane przy ramie rowerowej, które skutecznie zapobiegają niekontrolowanemu obrotu osi. Piasta, w której zabudowano silnik składa się z trzech elementów: silnika, przekładni redukcyjnej oraz sprzęgła. Zastosowanie przekładni redukcyjnej zwiększa moment obrotowy, a sprzęgło jednokierunkowe umożliwia bezoporowe działanie, gdy poruszamy się podczas jazdy na manetce.

Silnik posiada 3 wbudowane czujniki Halla, które znacznie ułatwiają jego pracę i umożliwiają uzyskanie pełnej mocy już od pierwszego obrotu, a wbudowany czujnik prędkości pozwala na zredukowanie ilości niezbędnych kabli. Sterowanie pracą silnika może odbywać na dwa sposoby. Pierwszy - ze wspomaganiem pedałowania na podstawie czujnika obrotów korby (PAS) w pięciu różnych trybach mocy, lub w trybie zero - czyli za pomocą manetki gazu. Piasta silnika posiada możliwość montażu tarczy hamulcowej.

Wysokiej klasy akcesoria

Zestaw do budowy roweru elektrczynego to nie tylko silnik, bateria i ładowarka. W zestawie E-Bike Power 1300 znajdziesz programowalny komputer pokładowy z regulowanym podświetleniem, dzięki któremu możesz uzyskać wskazania takie jak prędkość w km/h, stanie baterii, przebiegu całkowitym, przebiegu chwilowym, czy chwilowym zużyciu energii w watach. Dzięki dołączonemu manipulatorowi możesz zmieniać stopnie wspomagania, jak również ustawić tempomat na wzkazaną prędkość.

Do zestawu dołączone są także klamki hamulcowe z wbudowanymi czujnikami magnetycznymi, które służą do odcinania silnika nawet przy delikatnym wciśnięciu hamulca. Klamki są przeznaczone do hamulców tarczowych mechanicznych, ale można je również zamontować do hamulców typu V-Brake. W przypadku kiedy posiadasz hamulce hydrauliczne otrzymasz w zestawie same czujniki magnetyczne do montażu na swoich klamkach hamulcowych.

W zestawie znajdziesz nowe gripy na kierownicę, z czego grip prawy jest manetką pół-obrotową służącą do kontroli mocy silnika, podobnie jak ma to miejsce w przypadku motocykli. Montaż manetki nie jest obowiązkowy do działania zestawu, w przypadku kiedy chcemy by nasz rower elektryczny działał tylko na zasadzie wspomagania pedałowania.

Sterownik zestawu E-Bike Power 1300, spaja nasz rower elektryczny w jedną całość. Kontroluje pracę silnika i odczytuje wszelkie sygnały z czujników w naszym rowerze. Sterownik do lekka aluminiowa skrzyneczka, którą montuje się najczęściej w małej dołączonej sakwie, w ramie roweru. Sterownik posiada kostki do wszystkich załączonych czujników w taki sposób aby można było je podłączyć bez żadnej pomyłki. Posiada również kostkę do opcjonalnego oświetlenia przedniego.

Zestaw jest wyposażony w ochronne otuliny poliestrowe, oraz peszel plastikowy, które zalecamy na założenie przewodów w rowerze elektrycznym w tych miejscach, które mogą być narażone na zniszczenie podczas niefortunnych zdarzeń. Standardowo zalecamy również założenia peszla w okoliach główki ramy, w momencie kiedy przewody mogą ocierać się o rower podczas skrętu kierownicą.

Mając na celu jak największe zadowolenie klienta, oraz niezawodną pracę zestawu przez wiele lat, standardowo wysposażamy sterownik i baterię w grube wtyczki XT90, ocynkowane blokady osi tylnego koła jak i nakrętki, jak również zamki baterii o podwyższonej wytrzymałości na wilgoć i niekorzystne warunki atmosferyczne.

Wymagania dla Twojego roweru

  • Materiał ramy: aluminium, stal, Cro-Mo. Odradzamy montaż zestawu w ramach karbonowych
  • Szerokość tylnej piasty: 135mm (obecnie najpopularniejszy standard)

Jeśli nie wiesz czy Twój rower spełnia te wymagania - skontaktuj się z nami.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl